دوست

دوستی مسئولیتی شیرین است نه یک فرصت.

اگر دوستت را در تمامی شرایط درک نکنی او را هرگز درک نخواهی کرد.

دوست تو حاجات برآورده ی توست.

او کشتزار توست که در آن با مهر بذر می افشانی و با سپاس درو می کنی.

او سفره تو و اجاق توست.

زیرا با گرسنگی به نزد او می آیی و برای آرامش و صفا او را می جویی.


سلام دوستای عزیزم.

دلم خیلی خیلی براتون تنگ شده بود. چند ماهی هست نتونستم در خدمت شما سروران و همراهان عزیز باشم. شرمنده.

دلایل موجهی دارم انشاالله بعدا براتون تعریف می کنم.حالا برگشتم ولی با خانمم و در خدمت شما دوستان عزیزم هستیم.

نظرات 8 + ارسال نظر
هبوط 1389/06/29 ساعت 14:43 http://hubut.blogsky.com

سلام سعید آقای عزیز
واقعا چشممان به حضور شما روشن شد
و برایت آرزوی خوشبختی داریم
مثل همیشه جملات خوب و پر محتوا...
قالب جدید هم مبارک
در پناه حق

وای سعید آقا
خیلی خوشحال شدم آدرست رو تو نظراتم دیدم
دلمون واست یه ذره شده بود
به یادت قدرتمند و پیروز باشید رو همه جا میذاشتم
از زهرای گلت بیشتر واسمون بگو
ایمان دارم از بهترین زوج های دنیا هستید
خیلی خوش اومدی
خیلی خوش اومدی
آپ آپ ةپ کن
زود زود
بایدجبران غیبت بکنی

سارا 1389/06/30 ساعت 10:22 http://donedona.blogsky.com

دروووووووووووووووووووووووود بر آقا داماد وعروس خانم گل ماشالله ماشالله الهی به پای هم پیرشین خوشبخت بشین الهی
ممنون که ازیاد نبردین تشکر
همه چی پس نو شد زندگی وبلاگ نگرش به زندگی
موفقیت انشالله پشت سرهم
بازم میام

وحید 1389/06/31 ساعت 21:24 http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبید؟
خوش آمدید
موفق باشید

ممنون دوست خوبم.

زهرای برف و بارون 1389/07/01 ساعت 19:35

سلام به داداش گلم و زن داداش عزیز
مبارکا باشه. به به آقا سعید می بینم که یکی می ری و دو تا برمیگردی. به هر حال خیلی خوشحال شدم که برگشتی و محبت کردی و اومدی پیشم. و از اون خوشحالتر واسه ازوداجت. از صمیم قلبم آرزو میکنم خوشبخت باشب. داداشای ما یکی یکی زن می گیرن و ..... احسان که زن گرفت و رفت. خوبه که تو رفتی و زن گرفتی و برگشتی.
در ضمن می بینم که خانمت هم اسم منه . به هر حال تبریکات فراوان منو بپذیر.

سلام اولا از ابراز محبت شما کمال امتنان را دارم ازمطالب پر باری استفاده کردی موفق باشی ارادتمند شما سروش

patina 1389/07/03 ساعت 09:24 http://patina.blogsky.com

سلام
ممنون از لطفتون به من
مطلب جالبی بود
بازم منتظر تون هستم

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه برام رفع ابهام کردید منم از الان دو تا شدم خیلی خوفه دوستم خوفه یعنی یه خورده اون ورتر از خوف بودن به جای اینکه تعریف کنید با زنجیره عخشی مخ بچه های نت رو کار گرفتید به خانمی سلام برسووووووووووووووووووووووووووووووونید
شما هم قوی و پر زور با صدای دو رگه باشید

از اینکه دوست شاد و پر انرژی پیدا کردم خوشحالم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد