زندگی

زندگی قصه مرد یخ فروشی است که از او می پرسند:

فروختی:    گفت: نخریدند...... تمام شد......  

 

کلاغ و طوطی هر دو سیاه و زشت آفریده شدند!

طوطی شکایت کرد و خداوند او را زیبا آفرید ولی کلاغ گفت: هرچه از دوست رسد نیکوست.

و نتیجه آن شد که کی بینی.....

طوطی همیشه در قفس

کلاغ همیشه آزاد  

نظرات 2 + ارسال نظر
؟ 1387/11/26 ساعت 07:52 http://rendezvousavectoi.blogfa.com/

عجب این خدا فکر کنم بی کاره از این کارا می کنه ها
به نظر تو چی رو می خواد ثابت کنه با این کارای عجیب و خیلی خیلی مرموز؟
واقعا به نظر شما منظورش از این کارا چیه .من اگه جای خدا بودم هر دوتاشون رو اصلا به وجود نمی اوردم تا یکی زر بزنه بدبخت بشه اون یکی هیچی نگه خوشبخت بشه
اره من این کار رو می کردم هم خیال خودم هم خیال بندگانم راحت می شد .
واللا

سلام به دوست عزیز.
خدا چیزی رو نمی خواد ثابت کنه. می خواد به بندهاش بگه هر اتفاقیکه توزندگی ةدم می افته یه رازیداره که ما نمی دونیم . اگر به اون چیزی که به همون داده راضی باشیم مطمئنا جای ژیشرفت داریم چون بهش ایمان و اعتماد داریم.

زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد